Planlegging

tirsdag 13. april 2010

Hageskole på DVD

I går var jeg på biblioteket og fikk anbefalt en DVD om drivhus. Jeg var så nysgjerring at jeg måtte sette den på i går kveld, og den viste seg å være kjempebra! Utrolig mange smarte tips! Ja, og ikke bare smarte tips, men helt nødvendige tips! Det ble så mye å huske på at jeg fant ut at denne DVD'en må jeg bare skaffe meg. Googlet den fram i dag, og til min store overraskelse (, fryd... og skrekk!?) var den del av en hel serie DVD'er i Hageskolen. Vel, det var ikke så mye å fundere på, nå har jeg meldt meg som abonnement. Serien består av 12 DVD'er:

1. Stauder
2. Kjøkkenhagen
3. Roser
4. Den økologiske hagen
5. Sommerblomster
6. Hagearkitekten
7. Krukker og potter
8. Drivhuset
9. Blomsterbedet
10. Frukt og bær
11. Slyngplanter
12. Vann i hagen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar