Planlegging

torsdag 8. april 2010

Det går fort i svingene!

Pelargonium

Agurk

Aubergin


Nå har jeg hatt det så travelt i lang tid at jeg ikke har hatt tid til å skrive. Henger knapt med i svingene når det gjelder plantene mine. Snart må ting pottes om igjen. Jeg begynte i går. Det gjelder å dele prosjektene i små overkommelige oppgaver. Litt hver dag. Skulle jo også sådd noen flere ting snart. Også er det på tide å ta inn pottene med rognebær som nå skal få spire inne fram mot sommeren. Hagen er fremdeles full av snø, så det blir ikke snakk om å sette opp drivhuset enda iallfall. Så, note to self: I ettermiddag prikler du jordbærplantene!

3 kommentarer:

  1. Vårlig travelt hos deg skjønner jeg :) Kan man ha det noe bedre?!

    SvarSlett
  2. Takk for oppmuntrende kommentar:) Joda, det er veldig godt for sjela å se plantene vokse seg store og sterke. Blir veldig glad av å holde på med dem, og jeg gleder meg veldig til å høste mine første tomater, agurker, chilier, paprika sov:) Hygg deg med våren du også!

    SvarSlett
  3. PS Agurken daua da jeg potta den om:(

    SvarSlett