Planlegging

søndag 7. februar 2010

Jippi! Et purrebarn er født!

Hipp hurra! Nå har purren og bladpersillen spiret, og jeg ble nesten rørt da jeg så "verdens minste purreløk" i minidrivhuset mitt:) Men det betyr at om ikke så alt for lenge så er det fram med potter og jord, og så skal hver og en av dem ha hver sin potte, og alle disse pottene skal ha plass i en vinduskarm (hmmmm... litt nervøs). Får håpe det blir tidlig vår så vi kan få opp dette drivhuset vårt så tidlig som mulig. Har ikke sett "livstegn" i skålene med paprikafrø, ei heller av ramsløk og sitrongress. Men det er jo bra ikke alt skjer samtidig. Til uka kommer nok frøene fra Impecta, og jeg gleder meg som en unge til å så flere frø, og å lese om de ulike tingene jeg skal plante. I tillegg til nyttevekster (satser nok mest på nyttevekster), har jeg også bestilt frø til pelargonium og sukulenter.

Helgen har vært brukt til å rydde ut av kjøkkenet og gjøre klart til oppussing, men, jeg har også fått tid til å se mange episoder av "The River Cottage". :):):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar